Vores historie
HERO PARTNERS blev grundlagt i 2011. Siden har vi med stor succes hjulpet mange virksomheder med, at finde nye og forskellige konferencesteder.
Vi har stor erfaring med planlægning og organisering af alle typer events.

Hvem er vi?
Med mere end 30 års erfaring tilsammen fra salg og marketing hos nogle af Nordens største hotelkæder, tog vi et stort skridt i 2011 og startede vores eget firma.
Der manglede nogle branchekendte fagfolk som os, som personligt kunne rådgive og inspirere kunderne. Der findes mange fantastiske hoteller og konference steder i hele Danmark, Norden og resten af Europa.
Vi har gjort den personlige hjælp til vores niche og det er vi rigtige gode til. Vi brænder for, at hjælpe og sparre med firmakunder, om alle de muligheder, som findes derude. Med 9 år som HERO PARTNERS, har vi med stor succes hjulpet mange firmaer med, at finde de rette faciliteter og omgivelser. Lige fra store, utraditionelle og helt traditionelle steder, som alle skaber den perfekte ramme til hvert eneste arrangement. Vi sætter en stor ære i, at hver eneste kunde får den bedste vejledning med at finde det rette sted, som indfrier alle forventninger i forhold til faciliteter, beliggenhed, service, kvalitet og budget. Der findes så mange skønne steder derude, når man bare bruger lidt tid på at lede. Det er vi rigtig gode til og vi elsker at opdage og finde disse steder, så vi kan formidle dem videre til kunderne. Med både vores akademiske og professionelle baggrund – har vi viden, kompetencerne og ikke mindst relationerne til at yde den bedst mulige service og rådgivning.

Vores vision er
At bygge en bro mellem specielt udvalgte individuelle hoteller/konferencesteder og firmakunder.
Vores mission er
At være tilknyttet din virksomhed, som en tryg og fast sparringspartner.
Vores servicegen
Vi tilbyder gratis og uforpligtende sparring, både med hensyn til at finde nye konferencesteder og ved forhandlinger om hotel- og konferenceaftaler på din virksomheds vegne.